Accedeix amb el teu nom d'usuari per tenir accés a la teva zona de client:

16 − eight =

Has oblidat el teu password?

Has oblidat les teves dades?

TORNEM-HI, QUE JA ME'N RECORDO!

SERHS Serveis SERHS Serveis

  • LANGUAGES  
  • CATALà
  • ESPAñOL
  • LOGIN
  • INICI
  • QUI SOM
    • SOBRE NOSALTRES
    • MISSIÓ, VISIÓ I VALORS
    • RSC
  • SERVEIS
    • GESTORIA
      • CORREDORIA D’ASSEGURANCES
      • ASSESSORIA FINANCERA, FISCAL I COMPTABLE
      • ASSESSORIA LABORAL I JURÍDICA
      • ASSESSORIA LEGAL I DE MEDIACIÓ NOU!
      • GESTIÓ IMMOBILIÀRIA NOU!
      • CONSULTORIA SERHS PREVENCIÓ
        • PLA D’IGUALTAT PER A EMPRESES
        • FORMACIÓ
        • FACILITY PRL
        • BENESTAR EMOCIONAL
    • TIC
      • DOCUGestiona
      • SERHS CLOUD
    • PROJECTS
      • SERHS PROJECTS
      • SERHS EQUIPMENTS
  • NOTÍCIES
  • CONTACTE
  • Home
  • NOTÍCIES
  • -
  • Cupons ACCIÓ Green: fins a 8.000 euros de subvenció per a la sostenibilitat
 

Cupons ACCIÓ Green: fins a 8.000 euros de subvenció per a la sostenibilitat

Dijous, 25 maig 2023 / Publicat a -

Ja s’ha obert la convocatòria d’ajudes per a sol·licitar els Cupons ACCIÓ Green, que ofereixen un descompte econòmic directe que es pot bescanviar per un servei expert en matèria de sostenibilitat a través de l’assessorament dels proveïdors acreditats per ACCIÓ.

Els cupons ACCIÓ Green, amb una quantitat màxima de 8.000 €, van dirigits a PIMES amb establiment operatiu a Catalunya amb un mínim de 2 anys de vida a data de publicació de la convocatòria. Els projectes subvencionats es podran executar des de l’1 de gener de 2023 i el 30 de setembre de 2024. L’empresa beneficiària podrà rebre fins a quatre cupons amb un màxim d’un cupó per cada línia d’ajut. El termini de presentació de les sol·licituds estarà obert fins a les 14:00 hores del dia 1 de desembre de 2023.

L’objectiu d’aquestes ajudes és avançar cap a la neutralitat climàtica i identificar oportunitats d’innovació tecnològica per reduir les emissions de gasos d’efecte hivernacle o per disminuir la vulnerabilitat de l’empresa respecte a l’emergència climàtica.

Les actuacions poden estar relacionades amb l’ús de tecnologies per desenvolupar materials sostenibles, avançar cap a les energies renovables, treballar per la millora de l’eficiència de l’ús de l’aigua, l’energia o la biodiversitat, entre d’altres. Tot seguit et deixem una documentació sobre els principals aspectes a tenir en compte.

Les bases reguladores d’aquests ajuts queden definides mitjançant la Resolució EMT/1498/2023. Aquesta línia de cupons forma part del Programa ProACCIÓ Green i es duu a terme en col·laboració amb el Departament d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural i el Fons Climàtic de la Generalitat de Catalunya.

+ INFO Roadmap de Transformació Circular

 

Des de SERHS Serveis us oferim el contacte del nostre agent de referència, al qual podeu contactar directament per  tal que us pugui oferir un assessorament personalitzat.

Rolando García San Vicente
Innovació Turística EURECAT
+34 633 382 398
rolando.garcia@eurecat.org

Tot seguit, et detallem alguns dels punts clau que cal tenir en compte d’aquesta línia de subvencions:

OBJECTE

L’objecte d’aquesta línia és la contractació d’un servei d’assessorament i orientació a proveïdors acreditats per ACCIÓ que permeti a les empreses la identificació d’oportunitats d’innovació que estiguin alineades amb la reducció de les emissions de gasos d’efecte d’hivernacle, l’adaptació als impactes del canvi climàtic i la reducció de la vulnerabilitat dels sistemes naturals i socioeconòmics.

BENEFICIARIS

Petites o mitjanes empreses, amb establiment operatiu a Catalunya i com a mínim 2 anys de vida a la data de publicació de la convocatòria.

ACTUACIONS SUBVENCIONABLES

Les tipologies d’actuacions subvencionables poden preveure l’ús de:

a) Tecnologies:

  • Tecnologies relacionades amb la preservació d’oceans i mars, com les relacionades amb l’economia blava.
  • Tecnologies relacionades amb la correcta gestió, millora de la qualitat, racionalització i reaprofitament de l’aigua com a recurs escàs, tractament i eliminació de contaminants i aprofitament de materials provinents dels llots de depuradora, el redisseny d’infraestructures i de sistemes de gestió, o la seva interrelació amb altres sectors com l’agricultura, les indústries i la producció d’energia.
  • Tecnologies vinculades a la simbiosi industrial i orientades a la millora de l’eficiència en l’ús de recursos (materials, energia i aigua). Reciclatge, valorització i mineria urbana, xarxes intel·ligents i xarxes distribuïdes o ciutats intel·ligents.
  • Projectes orientats a desenvolupar l’alimentació del futur, vetllant per una producció alimentària respectuosa amb el medi ambient, el canvi climàtic, la pèrdua de biodiversitat o la reducció de la contaminació: tecnologies alimentàries, agrotecnologies i biotecnologia verda.
  • Tecnologies per al desenvolupament de nous materials més sostenibles, per exemple relacionades amb la captura i utilització de CO₂, o b​iobased.
  • Sistemes de captura i emmagatzematge de CO₂.
  • Tecnologies orientades a la descarbonització de l’economia, l’ús de les energies renovables i sistemes d’emmagatzematge, com les relacionades amb l’hidrogen i les bateries, l’ús d’energies netes, tecnologies relacionades amb emmagatzematge i recuperació d’energia o edificis intel·ligents.
  • Tecnologies relacionades amb la gestió eficient i sostenible de processos de fabricació que vetllin per l’aprofitament màxim dels recursos que s’utilitzen per a la fabricació de productes, com per exemple tecnologies de catàlisi i biocatàlisi, reciclatge químic.

   b) Eines de planificació i/o diagnosi següents:

  • Plans d’adaptació i anàlisi de la vulnerabilitat als impactes del canvi climàtic, d’acord amb l’Estratègia Catalana d’Adaptació al Canvi Climàtic 2021-2030 (ESCACC30). Es tindrà en compte que inclogui una anàlisi dels riscos més rellevants tenint en consideració factors com la seva localització, activitat i cadena de valor, així com l’establiment d’un calendari de mesures d’adaptació i d’un mecanisme de seguiment.
  • Avaluacions del capital natural que incloguin la realització d’una diagnosi i la formulació de propostes d’impacte positiu en la conservació de la biodiversitat i la restauració d’ecosistemes.
  • Plans d’empresa de mobilitat sostenible d’acord amb la planificació de la qualitat de l’aire de Catalunya.
  • Càlcul de la petjada ambiental de productes industrials finals comercialitzats a Catalunya que estableix l’Annex III a) de la Llei 16/2017, d’1 d’agost, del canvi climàtic, d’acord amb la Recomanació (UE) 2021/2279 de la Comissió, de 15 de desembre de 2021, sobre l’ús dels mètodes de la petjada ambiental per mesurar i comunicar el comportament ambiental dels productes i organitzacions al llarg del seu cicle de vida.
  • Elaboració o preparació de la renovació de Declaració Ambiental de Producte (DAP-EPD) dels productes i materials per a la construcció comercialitzats a Catalunya que estableix l’Annex III a) de la Llei 16/2017, d’1 d’agost, del canvi climàtic.

Els resultats d’aquest servei han de ser algun dels següents:

1. Diagnosis ambientals:

  • Informe o estudi per a la determinació de la petjada ambiental.
  • Estudi tecnològic per a la millora ambiental d’un procés, servei o producte
  • Anàlisi del cicle de vida del producte o del servei.

2. Informe d’assajos o testatge:

  • Informe d’incorporació i/o desenvolupament de tecnologies, a partir d’assajos, validacions i testatges per assolir reptes ambientals que ajudin a la transició ecològica de l’empresa, a la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic i a fer possible un model més circular.

3. Definició d’estratègia de sostenibilitat i full de ruta per assolir la neutralitat climàtica i/o el model circular.

4. Pla d’acció o recomanacions per a la mitigació o l’adaptació al canvi climàtic.

Altres resultats associats a la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic.

I els lliurables a presentar d’aquest servei hauran d’incorporar els detalls dels resultats dels serveis prestats i un pla d’acció o de recomanacions per a la mitigació i/o adaptació al canvi climàtic vinculats al servei prestat.

QUANTIA

La subvenció es calcula aplicant un ajut del 100% al cost subvencionable acceptat, fins a un màxim de 8.000 euros.

Si supera el màxim, en la liquidació; la despesa mínima, realitzada i justificada, és del 80% del cost aprovat de l’actuació subvencionada. L’incompliment d’aquesta despesa mínima comporta la revocació total de l’ajut atorgat.

PROCEDIMENT DE CONCESSIÓ

No competitiva (per ordre cronològic de presentació)

DESPESES SUBVENCIONABLES

És subvencionable únicament el cost de la prestació del servei d’assessorament per part de proveïdors acreditats per ACCIÓ.

NO són subvencionables:

IVA, pagaments en efectiu, subministraments, fungibles, adquisició d’equipaments, adquisició de software o llicències d’ús, disseny i desenvolupament d’una APP, disseny de pàgines web, activitats permanents o periòdiques ni les despeses d’explotació normals de l’empresa.

Serveis enfocats únicament a auditories, verificacions per un tercer i certificacions ambientals.

TERMINIS

  • Sol·licituds: El termini de presentació de les sol·licituds estarà obert fins a les 14:00 hores del dia 1 de desembre de 2023.
  • Resolució i notificació: El termini màxim per emetre la resolució i notificar-la serà de sis mesos a comptar des de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds.
  • Execució: Els projectes subvencionats es podran executar entre l’1 de gener del 2023 i el 30 de setembre de 2024 i no es faran ampliacions d’aquest termini.
  • Justificació: Com a màxim, durant els dos mesos posteriors a la finalització de l’actuació subvencionada.

IMPORTANT

Només es permetrà la contractació d’un proveïdor acreditat per a la realització de l’acció subvencionada.

La subcontractació dels serveis cal fer-la a través d’algun dels proveïdors acreditats per ACCIÓ.

+ INFO Roadmap de Transformació Circular

 

A continuació pots seguir llegint...

STOP-Covid-19
COVID-19. Resolució tsf/759/2020, de 22 de març, per la qual es concreten les mesures de distància entre treballadors als centres de treball.
COVID-19. Declaració d’estat d’alarma per a la gestió de la crisi sanitària – RD 463/2020 de 14 de març
Subvencions de fins a 9.000 € per a les PIMES turístiques de Tarragona

Últimes Notícies

  • Plans d'igualtat empreses

    Augmenten un 7’6% les empreses que implanten Plans d’Igualtat aquest 2023

    Els plans d’igualtat són un instrument im...
  • La seguretat de l’empresa a debat, el 20 de setembre a Pineda de Mar

    El proper 20 de setembre SERHS Cloud organitza ...
  • Els 10 beneficis de la robotització de processos per a les empreses

    Què és la RPA? La robotització de processos, ta...
  • Forum-Turístic-Intel·ligència-artificial_

    L’aplicació de la intel·ligència artificial al sector del turisme · FORUM TURISTIC Eurecat

    Coneix com explotar tots els avantatges que ofe...
  • Els negocis del sector serveis de més de 500 m² obligats a disposar del Certificat Energètic d’Edificació

    Segons el Reial Decret 390/2021, publicat el di...

Categories

  • –
  • Assessoria fiscal i comptable
  • Assessoria jurídica-laboral
  • Assessoria legal i de mediació
  • BLOG
  • Consultoria SERHS Prevenció
  • Corredoria d'assegurances
  • COVID-19
  • Gestió de persones
  • Gestió immobiliària
  • Lloc de treball digital
  • Maquinària i mobiliari d'hostaleria
  • Marqueting Digital
  • Projectes d'Hostaleria i Restauració
  • SERHS Equipments
  • SERHS Serveis
  • SERHS Serveis Gestiona
  • SERHS Serveis Projects
  • SERHS Serveis TIC
  • Sistemes i Telecomunicacions

INSTAGRAM

📣 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱 pr 📣 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱  presenta les seves últimes solucions en digitalització i ciberseguretat al ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕖 𝕀𝕟𝕟𝕠𝕧𝕒  de Pineda de Mar.

👉 Te n'expliquem tots els detalls a l'enllaç de la nostra BIO 📲

-

📣 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱 presenta sus últimas soluciones en digitalización y ciberseguridad en el ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕖 𝕀𝕟𝕟𝕠𝕧𝕒 de Pineda de  Mar.

👉 Te explicamos todos los detalles en el enlace de nuestra BIO 📲

.
.
.
.
.

@pyme_legal @acronis
#serhscloud #SERHS #somserhs #backup #cloudbackup #acronisbackup #ciberseguretat #ciberseguridad #ciberataque #ransomware #phishing #googleworkspace #googlecloud #digitalitzacio #solucionsdigitals #kitdigital #empresadigital #digitalizacion #digitalizacionempresarial #transfomaciondigital
🚀 Ja està en marxa l'esmorzar tecnològic de 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱 al ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕖 𝕀𝕟𝕟𝕠𝕧𝕒 de Pineda de Mar.

L'objectiu és explicar les últimes novetats en transformació digital i ciberseguretat, de la mà dels nostres socis més experimentats.

-

🚀 Ya está en marcha el desayuno tecnológico de 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱 en el ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕖 𝕀𝕟𝕟𝕠𝕧𝕒 de Pineda de Mar.

El objetivo es explicar las últimas novedades en transformación digital y ciberseguridad, de la mano de nuestros socios más experimentados.

.
.
.
.
.

#serhsserveis #serhscloud #SERHS #somserhs #backup #cloudbackup #acronisbackup #ciberseguretat #ciberseguridad #ciberataque #ransomware #phishing #googleworkspace #googlecloud #digitalitzacio #solucionsdigitals #kitdigital #empresadigital #digitalizacion #digitalizacionempresarial #transfomaciondigital
🤔 Sabies que el nombre d'empreses que han impla 🤔 Sabies que el nombre d'empreses que han implantat Plans d'Igualtat ha augmentat un 7,6% aquest 2023?

T'ho expliquem amb detall a l'enllaç de la nostra BIO 👆

-

🤔 ¿Sabías que el número de empresas que han implantado Planes de Igualdad ha aumentado un 7,6% en 2023?

Te lo explicamos con detalle en el enlace de nuestra BIO 👆

.
.
.
.
.

@calellacomercial  @gentdepineda  @hostaleriaturismefihrt  @fagem_empresa 
#serhs #serhsserveis #dogc #empresa #gestoria #gestoría #asesores #asesoria #asesoriacontable #gestiondenomina #gestionlaboral #gestoriafiscal #contabilidad #gestoriacontable #seguros #asesoriajuridica #declaraciondelarenta #renta #agenciatributaria #calella #calellacentrecomercial #pineda #pinedademar
⌛ El pròxim 20 de setembre, 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱 us convida a participar en un esmorzar tecnològic que se celebrarà al ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕖 𝕀𝕟𝕟𝕠𝕧𝕒 de Pineda de Mar.

L'objectiu és explicar les últimes novetats en transformació digital i ciberseguretat, de la mà dels nostres socis més experimentats.

No us ho podeu perdre! Us hi esperem!

👉 T'ho expliquem amb detall  a l'enllaç de la nostra BIO 📲

-

⌛ El próximo 20 de septiembre, 𝗦𝗘𝗥𝗛𝗦 𝗖𝗹𝗼𝘂𝗱 te invita a participar en un desayuno tecnológico que se celebrará en el ℂ𝕖𝕟𝕥𝕣𝕖 𝕀𝕟𝕟𝕠𝕧𝕒 de Pineda de Mar.

El objetivo es explicar las últimas novedades en transformación digital y ciberseguridad, de la mano de nuestros socios más experimentados.

¡No os lo podéis  perder! ¡Os esperamos!

👉 Te lo explicamos con detalle en el enlace de nuestra BIO 📲

.
.
.
.
.

#serhsserveis #serhscloud #SERHS #somserhs #backup #cloudbackup #acronisbackup #ciberseguretat #ciberseguridad #ciberataque #ransomware #phishing #googleworkspace #googlecloud #digitalitzacio #solucionsdigitals #kitdigital #empresadigital #digitalizacion #digitalizacionempresarial #transfomaciondigital
+ Instagram
SERHS-Serveis, serveis integrals de gestoria, tecnologia i projectes i equipaments per a hostaleria i col·lectivitats

Garbí, 88-90 | 08397 Pineda de Mar (Barcelona)
Tel. +34 93 767 03 78
serhsserveis@serhs.com
Google Maps  Veure oficines de SERHS Serveis al mapa
Et podem ajudar?
  • GESTORIA
    • CORREDORIA D’ASSEGURANCES
    • ASSESSORIA FINANCERA, FISCAL I COMPTABLE
    • ASSESSORIA LABORAL I JURÍDICA
    • ASSESSORIA LEGAL I DE MEDIACIÓ NOU!
    • GESTIÓ IMMOBILIÀRIA NOU!
    • CONSULTORIA SERHS PREVENCIÓ
  • TECNOLOGIA
    • DOCUGESTIONA
    • SERHS CLOUD
  • PROJECTES
    • CUINES, BUFFETS I BARRES
    • EQUIPAMENTS HOSTALERIA

··· Web desenvolupada per Social SERHS · SERHS Serveis © 2018
  • MAPA WEB
  • AVÍS LEGAL
  • POLÍTICA DE PRIVACITAT
  • POLÍTICA DE COOKIES
PUJAR